פתח תפריט ניווט
איתכם גם ב-WhatsApp

HiFi ROSE RA180

מגבר סטריאו משולב 2×400W RMS עם מגבר פטיפון
מחיר: 31,400 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: 3 שנים
זמן אספקה: 5 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 5 ימים 
  • אחריות: 3 שנים 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
3 שנים חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

המגבר המשולב RA180 מבית HiFi Rose משתמש בטכנולוגית GaN FET חדשה בתצורת Class AD. זה משפר מאוד את הליניאריות של טכנולוגית Class D, ומעניק למגבר את כל היעילות ודיוק הבאס של Class D, עם ביצועי התדר העליון והיכולת הדינמית של Class AB.

ה-RA180 מורכב משני מודולים לכל ערוץ (רמקול): מודול מגבר אחד המתמחה ביצובMid-bass  ו Balance, והשני מתמחה בעידון התדרים. כל מודול מספק 200W RMS לערוץ וביחד עד 400W RMS לערוץ . כאשר שני מודולים עצמאיים מחוברים לתדרים הגבוהים והנמוכים של הרמקול בנפרד, העוצמה והשליטה גדלים בצורה דרסטית.

ניתן להשתמש בכל ארבעת המודולים בנפרד לחיבור רמקולים בשיטת Bi-Amping. לצורך זה ניתן להשתמש בקרוסאובר האקטיבי עם כל בקרות התדר המובנה בחזית המגבר.

בנוסף, ה-RA180 מתוכנן עם טווח תגובת תדרים רחב כך שגם מקורות סאונד ברזולוציה גבוהה עם טווח תדרים של 20Hz-50KHz נתמכים. למרות שיכולת השמיעה הזו נמצאת מחוץ לטווח השמיעה של אדם, זה אומר ליניאריות רבה ותחושת מרחב נהדרת.

ספק הכוח שפותח באופן בלעדי עבור RA180 משתמש בטכנולוגיית SiC FET דור רביעי כדי לספק תפוקה גבוהה עם פחות חום. בנוסף, על ידי שימוש ב-PFC (מעגל גורם הספק) שפותח עצמאית, הוא מתוכנן שלא להיות מושפע מתנודות עומס פתאומיות. ספק הכוח פותח כדי לתמוך ב Damping Factor של 200, וההספק הגבוה של 1000W נועד להפיק בס עוצמתי וצלילים גבוהים רכים.

מגבר הפטיפון המובנה מציע איקולייזר ותומך ב Moving Coil וב Moving Magnet.

פרטים טכניים

פרטי המוצר
  • Power Output (4 ohm, 8 ohm, BTL Mode): 200 W x 4, 200 W x 4, 400 W x 2
  • Input Sensitivity (XLR, RCA, Phono MM, MC): 2,000 mV, 1,000 mV, 5 mV, 0.5 mV